RRG.OŚ.7627/14/10 Stara Kamienica 10.12.2010 r.
ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Zgodnie z art. 49 i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami), art. 73 ust.1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227 z późn.zm)
zawiadamiam
że na wniosek z dnia 09.12.2010r. Pani Agnieszki Fabian, reprezentującej firmę Avrio Media Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzyniu przy ul. Wrzesińskiej 1b, w dniu 23.03.2009r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Budowa sieci gazowej w gminie Stara Kamienica”, realizowanego na działkach nr 239/4, 125/8, 239/3, 198, 199/9, 241/1, 197, 245,240/6, 240/7, 240/5, 240/1, 40/5, 253/1, 40/12, 40/3, 40/13, 39/5, 39/4, 294/3, 38/1, 258/5 obręb Barcinek.
Ponadto zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227z późn.zm) informuję, iż dane o wniosku zamieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych zawierającym informacje o środowisku.
Zgodnie z art. 74 us.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227z późn.zm) w przypadku, gdy liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 20, stosuje się przepisy art. 49 k.p.a przewidujący powiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 oraz art. 73§1 kpa, do czynnego udziału w każdym jego etapie, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, a także możliwość wypowiedzenia się co do zebranych materiałów, zgłaszania uwag i wniosków.
Przedmiotowa inwestycja należy do grupy przedsięwzięć określonych przepisem art. 71 ust.2 pkt. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227 z późn.zm) oraz § 3 pkt. 33 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. nr 213, poz. 1397).
Zgodnie z art. 63 ust. 1 i art. 64 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227 z późn.zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach gody na realizacje przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje sie po uzyskaniu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Jeleniej Górze.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii i uzgodnień.
Zgodnie z art. 35 §5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza sie terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w §1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Uwagi i wnioski w powyższej sprawie można zgłaszać w terminie do 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 10 grudnia 2010r. do dnia 24 grudnia 2010r. włącznie.
Zgromadzone w przedmiotowej sprawie materiały i dokumentacje są do wglądu w siedzibie urzędu – Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, pokój nr 25, w godz. od 730 do 1430; tel. (075) 75 14 337.
Otrzymuje:
Ul. Wrzesińska 1b
62-025 Kostrzyn
Ul. Wrzesińska 1b
62-025 Kostrzyn
Niniejsze obwieszczenie zamieszczono: