Urząd Gminy Stara Kamienica

Przetargi zobacz archiwum »

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remoint drogi nr 515 w Kopańcu

Stara Kamienica: Remont drogi nr 515 w Kopańcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124486 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica, Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi nr 515 w Kopańcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na odcinku 346 m oraz naprawę ubytków poprzez remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej w pozostałej części drogi. Droga posiada szerokość 3,00 m. Na odcinkach remontowanych projektuje się wykonanie oraz uzupełnienie poboczy szerokości 0,7 m. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej grub. 7 cm na długości 346 m 2. Wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką kamienną 4/31,5 - 519 m2 3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grub. 4 cm - 1038 m2 4. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwę ścieralną grub.5cm - 1038 m2 5. Remont cząstkowy masą z betonu asfaltowego 0/12,8 - 51 t 6. Wykonanie poboczy z destruktu uzyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej szer. 0,70 m na dług. 350 m 7. Czyszczenie i odbudowę rowów na długości 226 m 8. Czyszczenie przepustów z namułu dług.11,5 i 6,0 m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·          

  •  
    • Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Dworcowa 26, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
  • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139762,85 PLN.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
    • Cena wybranej oferty: 111537,53
    • Oferta z najniższą ceną: 111537,53 / Oferta z najwyższą ceną: 126600,00
    • Waluta: PLN.

 

 

Załączniki:

515.pdf [22.87 KB]
Data wytworzenia dokumentu: 27.05.2010
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariusz Marek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2010 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Marek
Ilość wyświetleń: 1730
27 maja 2010 14:59 Mariusz Marek - Dodanie załącznika.
27 maja 2010 14:58 Mariusz Marek - Utworzenie dokumentu.
Realizacja: IDcom-web.pl