Urząd Gminy Stara Kamienica

Przetargi zobacz archiwum »

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 EURO usługa polegająca na wykonaniu prac konserwatorskich powierzchni polichromowanej balustrady empory organowej oraz konserwacji powierzchni polichromowanych 36 sztuk kolumn z trzech kondygnacji empor .

KARTA ZAMÓWIENIA

  1. 1.       Tytuł: Prace konserwatorskie kolumn empor i balustrady empory organowej  w dawnym       kościele poewangelickim w Kromnowie, gmina Stara Kamienica
  2. 2.      Zamawiający:  Gmina Stara Kamienica

                            58-512 Stara Kamienica 41

3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia  jest  usługa polegająca  na wykonaniu prac konserwatorskich powierzchni polichromowanej balustrady empory organowej oraz konserwacji powierzchni polichromowanych 36 sztuk kolumn z trzech kondygnacji empor.

  1. 3.       Szacunkowa wartość zamówienia:

3.1.  Wartość netto: 48 300,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści osiem tysięcy trzysta 00/100 PLN),

3.2.  Wartość zamówienia w przeliczeniu na euro wynosi: 12 016,12  euro netto,

3.3.  Średni kurs złotego do euro służący do przeliczenia wartości zamówienia przyjęty został zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r.  w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych i wynosi:

1 EURO = 4,0196  PLN,

3.4.  Wartość brutto: 59 409,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dziewięć 00/100 PLN) ,

3.5.  Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu: styczeń 2012, określono na podstawie kosztorysu prac konserwatorskich 

3.6.  Imię i nazwisko osoby dokonującej ustalenia wartości zamówienia:

Maria Lelek – Pietrzak

Mariusz Marek

  1. 4.       Liczba otrzymanych ważnych ofert: 4
  2. 5.       Upubliczniono zapytanie ofertowe: TAK/NIE  (niepotrzebne skreślić)
  3. 6.       Streszczenie oceny i porównania ważnych ofert:

Lp.

Nazwa wykonawcy, adres

Kryterium: cena

Kryterium: (inne kryterium wskazane przez Wnioskodawcy/beneficjenta)

Kryterium: (inne kryterium wskazane przez Wnioskodawcy/beneficjenta)

Podsumowanie/Uwagi

1.

P.P.H.U. APLIKA Błażej Zawadzki

Pierzchno 57 G

42-130 Wręczyca Wielka

64 567,62 zł

-

-

-

2.

ARS FORTIS

ul. Krowoderska 65A/11

31-158 Kraków

41 205,00 zł

-

-

-

3.

Ekobud Projektowanie Sp. z o.o.

ul. Piwowarska 3

54-066 Wrocław

38 200,00 zł

-

-

-

4.

Joanna Lelek

ul. Felicjanek 19/9

31-103 Kraków

34 000,00 zł

-

-

-

 

Za najkorzystniejszą uznano ofertę:   Joanna Lelek

                                                                  ul. Felicjanek 19/9

                                                                   31-103 Kraków

 

  1. 1.       Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

  Oferta najkorzystniejsza cenowo – najniższa cena.

 

  1. 2.       Załączniki do Karty zamówienia (nie dołączać do wniosku beneficjenta o płatność):

2.1.  Zapytanie ofertowe NR RRG 344-4/12

2.2.  Oferta nr 1, 2, 3, 4.

2.3.  Kosztorys prac inwestorskich

 

 

18.05.2012 r.                                                                                                    18.05.2012 r.

                      Wójt Gminy                                                                               Sekretarz Gminy

            /-/  Wojciech Poczynek                                                                 /-/ Zofia Świątek

……………………....………...................……                                                   ……………................................……

   Data, podpis i pieczęć Wójta Gminy                                                                                                                                                    (Data i podpis osoby odpowiadającej za

                                                                                                                                                                                                                             przygotowanie i przeprowadzenie procedury)

 

 

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 maja 2012 15:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Marek
Ilość wyświetleń: 412
18 maja 2012 15:51 Mariusz Marek - Zmiana danych dokumentu.
18 maja 2012 15:25 Mariusz Marek - Dodanie załącznika [karta_zamowienia.docx] do dokumentu.
18 maja 2012 15:22 Mariusz Marek - Dodanie dokumentu.
Realizacja: IDcom-web.pl