Urząd Gminy Stara Kamienica

Konkursy na stanowisko zobacz archiwum »

Nabór na wolne stanowisko pracownicze

W Ó J T G M I N Y S T A R A K A M I E N I C A

O G Ł A S Z A N A B Ó R N A W O L N E S T A N O W I S K O U R Z Ę D N I C Z E

W U R Z Ę D Z I E G M I N Y S T A R A K A M I E N I C A

STANOWISKO: podinspektor ds. księgowości

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie;

b) wykształcenie wyższe: w zakresie ekonomii lub rachunkowości lub finansów lub administracji;

c) minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;

d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;

e) nieposzlakowana opinia;

f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość obsługi komputera (WINDOWS, MS Office, Internet);

b) znajomość obsługi urządzeń biurowych.

3. Cechy kandydata:

a) umiejętność pracy w zespole;

b) komunikatywność;

c) kreatywność;

d) dobra organizacja pracy;

e) odporność na stres;

4. Zakres wykonywanych zadań: 

- ewidencja środków trwałych w systemie SIGID; - inwentaryzacje; - ubezpieczenia mienia gminy; - ewidencja dokumentów księgowych w systemie SIGID; - dekretacja dowodów księgowych; - ewidencja i rozliczanie podatku VAT; - weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym.

5. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);

b) list motywacyjny;

c) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem (byłam) skazany (a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”

d) kopia dokumentu tożsamości;

e) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o odbyciu stażu), kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Starej Kamienicy pok. nr 16 (I piętro), tel. 75 75 14 337 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Podinspektor d/s księgowości” lub na adres: Urząd Gminy w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41 w terminie do dnia 05.05.2016 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

Ogłoszenie jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stara Kamienica oraz wywieszone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Starej Kamienicy.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zmianami)” oraz własnoręcznym podpisem. Wójt Gminy Stara Kamienica (-) Zofia Świątek

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2016 06:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Marek
Ilość wyświetleń: 537
20 kwietnia 2016 07:08 Mariusz Marek - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 kwietnia 2016 06:59 Mariusz Marek - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom-web.pl