W Ó J T G M I N Y S T A R A K A M I E N I C A
O G Ł A S Z A N A B Ó R
N A W O L N E S T A N O W I S K O U R Z Ę D N I C Z E
W U R Z Ę D Z I E G M I N Y S T A R A K A M I E N I C A
STANOWISKO: podinspektor ds. ochrony środowiska
a) obywatelstwo polskie;
b) wykształcenie wyższe kierunkowe Ochrona Środowiska lub pokrewne;
c) minimum roczne doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
e) nieposzlakowana opinia;
f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku, ustawa o odpadach, Prawo Wodne.
a) znajomość obsługi komputera (MS Office, programów typu GIS, Internet);
b) znajomość obsługi urządzeń biurowych;
c) prawo jazdy kategorii B;
d) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres obowiązków:
a) prowadzenie spraw wynikających z utrzymania czystości i porządku w gminie:
b) prowadzenie spraw wynikających z zakresu ochrony środowiska i ochrony przyrody m.in. związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
c) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów, pobieranie opłat za usuwanie drzew i krzewów;
d) prowadzenie spraw związanych z realizacją programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy w tym prowadzenie bazy azbestowej;
e) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych;
f) prowadzenie spraw związanych z wodociągowaniem i kanalizowaniem Gminy oraz współpraca w tym zakresie z eksploatatorem sieci wodno-kanalizacyjnej;
g) prowadzenie spraw związanych z ustawą Prawo Wodne (utrzymanie cieków, sprawy dotyczące stosunków wodnych na działkach);
h) prowadzenie spraw związanych z Programem Ochrony Środowiska (przygotowanie danych, sporządzanie raportów, aktualizacja, monitoring)
i) prowadzenie spraw związanych z Programem Gospodarki Niskoemisyjnej (przygotowanie danych, sporządzenie raportów, aktualizacja, monitoring);
j) prowadzenie spraw związanych z Strategią Rozwoju Gminy (przygotowanie danych, sporządzanie raportów, aktualizacja, monitoring);
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem (byłam) skazany (a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”
d) kopia dokumentu tożsamości;
e) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o odbyciu stażu), kwalifikacje i umiejętności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Starej Kamienicy pok. nr 16 (I piętro), tel. 75 75 14 337 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Podinspektor ds. ochrony środowiska” albo przesłać na adres: Urząd Gminy w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41 w terminie do dnia 18.11.2016 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Ogłoszenie jest opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stara Kamienica oraz wywieszone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Starej Kamienicy.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz 1202 ze zmianami)” oraz własnoręcznym podpisem.
Wójt Gminy
Stara Kamienica
(-) Zofia Świątek