Urząd Gminy Stara Kamienica

Zapytania ofertowe poniżej kwoty 30 000 Euro zobacz archiwum »

zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO w przedmioicie zamówienia "Oczyszczanie Gminy Stara Kamienica z wyrobów zawierających azbest

 

    Gmina Stara Kamienica                                                                               Stara Kamienica, 03.04.2017r.

   (pieczęć adresowa zamawiającego)                                                                     (miejscowość, data)            

                                                                                                                                                                                                                                                  

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Nr sprawy: RRG/  7  /17

 

  1. Zamawiający:  

     Gmina Stara Kamienica

     Stara Kamienica 41            

     58 - 512  Stara Kamienica

 

     NIP         611-011- 29-50

     Regon     230821730

     Telefon   +4875   75 14 337

     Faks        +4875    75 14 337 

     Strona  internetowa :  www.stara-kamienica.bipgmina.pl

     E-mail:                        starakamienica@starakamienica.pl

 

  1. II.    Przedmiot zamówienia: Oczyszczanie Gminy Stara Kamienica z wyrobów zawierających azbest

Przedmiotem  zamówienia będzie usługa polegająca na:  demontażu, odbiorze, transporcie  i unieszkodliwieniu  wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stara Kamienica    z obiektów osób fizycznych wskazanych w wykazie.

 

     Zakres prac Wykonawcy obejmuje:

1)       Ustalenie daty  zdjęcia  wyrobów zawierających azbest indywidualnie z każdym właścicielem nieruchomości, u którego ma być wykonywana usługa,  tak aby termin był dogodny  dla właściciela nieruchomości z zachowaniem terminu usunięcia wyrobów zawierających azbest do dnia 19.08.2017r.

2)      Dokonanie wyceny prac z rozbiciem cen na zadania odnoszące się do poszczególnej nieruchomości   osobno,  z wyszczególnieniem ceny netto i  brutto wraz z ilością  azbestu znajdującego się na poszczególnych nieruchomościach ;

3)      Wszelkie prace związane z usługą usunięcia wyrobów zawierających azbest należy wykonać ze szczególną starannością  i zgodnie  z warunkami określonymi w :

a)      rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004 r.,Nr. 71, poz. 649 z póź.zm.)

b)      rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i Higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.u.z 2005 r., Nr 216, poz. 1824).

4)      Wykonawca do  oferty musi przedłożyć Zamawiającemu następujące dokumenty tj :

a)      Zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest lub oświadczenie , że transport odpadów niebezpiecznych prowadzony będzie zgodnie z zachowaniem przepisów dotyczących transportu drogowego oraz przewozu drogowego towarów niebezpiecznych zgodnie z zachowaniem zapisu § 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004 r.,Nr. 71, poz. 649 z późn.zm.);

b)      Oświadczenie o przeszkoleniu pracowników wykonujących prace przy usuwaniu  wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie  z § 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004 r., Nr. 71, poz. 649 z późn.zm.);

c)       Dokument potwierdzający legalizację wagi samochodowej, wykorzystywanej  do ważenia odpadów na terenie danej nieruchomości;

d)      Kserokopię umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a składowiskiem odpadów niebezpiecznych, gdzie będą przekazane odpady zawierające azbest do unieszkodliwienia wraz z informacją o obowiązującym pozwoleniu dla tej instalacji (sygnatura, data wydania, organ wydający, data obowiązywania) lub oświadczenie o instalacji unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

5)      Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem jej opłacenia

6)      Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy do:

  • Zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac usunięcia wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, inspektorowi pracy, inspektorowi sanitarnemu oraz przekazania ich  Zamawiającemu, potwierdzonych za zgodność               z oryginałem
  • Opracowania szczegółowego planu pracy usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U.2004 r.,Nr. 71, poz. 649 z późn.zm.).

7)      W celu rozliczenia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wraz z fakturą (zawierającą w poszczególnych pozycjach koszty każdej nieruchomości):

a)     protokół odbioru podpisanego przez wykonawcę, przedstawiciela Urzędu Gminy oraz właściciela nieruchomości, zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym, załącznik do niniejszego zapytania.

b)     dokumentacji fotograficznej nieruchomości (obiektów w wersji papierowej sprzed rozpoczęcia usuwania z nich wyrobów zawierających azbest, jak i po ich usunięciu (również odpadu składowanego). Każde zdjęcie powinno być opisane adresem danej nieruchomości;

c) oryginału Karty przekazania odpadu zawierającej  pieczątkę składowiska  oraz dokładne dane Gminy, z której były odbierane wyroby zawierające azbest. Do ww. dokumentów wykonawca dołącza oświadczenie potwierdzające ilość odpadów dla każdej nieruchomości.  Karty przekazania odpadów winny być wystawione tylko                         i wyłącznie na wyroby  zawierające azbest unieszkodliwiony w terenu Gminy Stara Kamienica wraz z wyszczególnieniem ilości.

c)      Pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu            z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych                               i sanitarnych, dla każdej nieruchomości.

8)      Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy odbiorze i ważeniu odpadów zabezpieczonych na posesji mieszkańców w celu dokonania oceny prawidłowości wykonanych prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminach zakończenia wykonywania prac na danej nieruchomości);

9)      Uwaga! Przyjęto współczynnik przeliczeniowy – 19 kg/m2 . Podane ilości płyt azbestowo-cementowych objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy przez właścicieli nieruchomości.  Istnieje możliwość dokonania przeglądu budynków w celu dokładnej wyceny prac i określenia faktycznej ilości azbestu znajdującego się na poszczególnych nieruchomościach.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:   do dnia  19  sierpnia  2017 r.

 

  1. IV.                Kryterium oceny ofert:

       Cena łącznie z podatkiem– 100% = 100,00 pkt. 

        Oznacza to, że oferta z najniższą ofertową ceną otrzymuje 100,00 pkt i  jest ofertą najkorzystniejszą.

       

Punkty, do dwóch miejsc po przecinku, pozostałym ofertom  przyznane będą w sposób   następujący:

                                               C min    

                           Pi(C) =         Ci        x  100 

gdzie:   Pi(C)      -  ilość punktów jakie otrzyma oferta   ”i”   za kryterium  ”cena”,  z zaokrągleniem   

ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady                w księgowości

               C min    -  najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert

                    Ci      -  cena oferty ”i”

100     -  maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za kryterium ”cena”.

 

   Oferta powinna zawierać sposób obliczenia ceny.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  1. V.     Sposób przygotowania oferty:

1)      ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, czytelnie, bez skreśleń  i poprawek, umieścić w kopercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej otwarcie  i opisanej  w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy,  z adnotacją  Zapytanie ofertowe do postępowania   o udzielenie zamówienia publicznego  na zadanie pn.: Oczyszczanie Gminy Stara Kamienica z wyrobów zawierających azbest”

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert: 

Oferty należy złożyć do dnia  20 kwietnia  2017 godz.1000  w sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kamienica, 58-512  Stara Kamienica 41 za pośrednictwem np. operatora wyznaczonego lub bezpośrednio w Urzędzie Gminy   w Starej Kamienicy, 58 – 512 Stara  Kamienica 41, sekretariat urzędu.

        Otwarcie ofert nastąpi na sesji niejawnej. O wyniku postępowania o zamówienie zostaną powiadomieni Wykonawcy poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej,  w tym samym miejscu   co publikacja niniejszego zapytania ofertowego. 

 

  1. VII.                 Informacje dodatkowe:
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości  składania ofert częściowych lub wariantowych.
  3. Suma kwot z poszczególnych pozycji (faktycznie podjętych działań) stanowić będzie właściwą oferowaną cenę za wykonanie zadania.
  4. Podana ilość azbestu jest ilością zgłoszoną przez właścicieli nieruchomości. Należy przyjąć jako ilość orientacyjną.
  5. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa obejmująca koszty wykonania zamówienia wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, w tym koszty: mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, niezbędnych czynności związanych   z prawidłowym przygotowaniem oraz zabezpieczeniem terenu podczas wykonywania usługi, sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym dokumentacji fotograficznej odpadów zawierających azbest oraz nieruchomości (wykonanej bezpośrednio po ich demontażu lub odbiorze).
  6. Płatność za wykonaną usługę nastąpi po podpisaniu końcowego protokołu odbioru robót wg wzoru zamieszczonego na stronie WFOŚiGW we Wrocławiu oraz otrzymaniu środków   z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej .
    1. VIII.            Zapytania:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  1. IX.  Załączniki:
    1. 1.  formularz ofertowy
    2. 2.  oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym

3. wykaz nieruchomości

4. wzór protokołu odbioru                                                                       Wójt Gminy

                                                                                                                                        /-/ Zofia Swiątek      

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 kwietnia 2017 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Maciuszonek
Ilość wyświetleń: 172
03 kwietnia 2017 14:59 Ewelina Maciuszonek - Dodanie załącznika [protokol_odbioru_wykonawca_wlasciciel1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 kwietnia 2017 14:59 Ewelina Maciuszonek - Dodanie załącznika [wykaz_nieruchomosci.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 kwietnia 2017 14:59 Ewelina Maciuszonek - Dodanie załącznika [oswiadczenie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom-web.pl