Stara Kamienica, 2014-07-31
(pieczęć adresowa zamawiającego) (miejscowość, data)
ZAPYTANIE OFERTOWE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO
Nr sprawy: RRG.MM.344-1/15
Gmina Stara Kamienica
58-512 Stara Kamienica 41
NIP: 611-011-29-50 REGON: 230821730
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania
Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębu Wojcieszyce, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z póżn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U Nr 164, poz. 1587) oraz uchwałą Nr LVI.340.2014 Rady Gminy Stara Kamienica z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kamienica dla obrębów Barcinek, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce - opisanej kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 71.41.00.00-5 – usługi planowania przestrzennego.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenie procedury wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.
6.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z postępowania ,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
6.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium oceny ofert :
Lp |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
1.
2. |
Cena Umowna ( C ) -podana w ofercie łącznie z podatkiem VAT i wyrażona w PLN z wyłączeniem wykonawcy zagranicznego, który w ofercie podaje cenę netto Termin realizacji( T ) |
100% = 70 punktów
100% = 30 punktów |
6.3. Oferta może maksymalnie uzyskań 100 punktów.
oferty oceniane zostaną wg wzoru:
gdzie:
Si – suma punktów jakie otrzyma oferta ”i” za wszystkie kryteria oceny ofert z zaokrągleniem ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium cena umowna z zaokrągleniem ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości
T – ilość punktów jakie uzyskała oferta ,,i” za kryterium termin platności z zaokrągleniem ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości
3.1 dla Cena Umowna ( C )
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium cena umowna z zaokrągleniem ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert w kryterium cena umowna
Ci - cena oferty ”i”
100 - maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za kryterium ”cena umowna”.
3.2 Termin realizacji ( T )
termin realizacji do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy – 5 pkt
termin realizacji do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy – 10 pkt
termin realizacji do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy – 20 pkt
termin realizacji do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy – 30 pkt
Za termin zakończenia zadania uważa się datę podpisania końcowego protokołu odbioru robót
7.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2;
7.2. w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
7.3. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca dostarczy Wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - opracowań planistycznych odpowiadających charakterowi zamówienia, potwierdzonych referencjami zamawiających, w tym co najmniej jednego mpzp wykonanego dla całej miejscowości wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje protokoły odbiorów) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem .
7.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4
7.5. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego – lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w zapytaniu ofertowym składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt 7.1 i 7.2 które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym – liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący – lider konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej.
Do dnia 23.01.2015 r. godz.12.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kamienica - pokój nr 16.
Urząd Gminy Stara Kamienica
Mariusz Marek, tel. 75 75 14 337, e-mail: krrg@starakamienica.pl
10.1 Formularz ofertowy
10.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym
10.3. Wykaz opracowań planistycznych
10.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie
10.5. Projekt umowy