Urząd Gminy Stara Kamienica

Zapytania ofertowe poniżej kwoty 30 000 Euro zobacz archiwum »

Zapytanie ofertowe - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Wojcieszyce

                                                                                                                                                             Stara Kamienica,  2014-07-31

 

(pieczęć adresowa zamawiającego)                                                                                     (miejscowość, data)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O  WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Nr sprawy: RRG.MM.344-1/15

 

  1. Zamawiający:

             Gmina Stara Kamienica

58-512 Stara Kamienica 41

NIP: 611-011-29-50      REGON:  230821730

 

  1. Tytuł zadania Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Wojcieszyce ”.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

                Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania

 

Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębu Wojcieszyce, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z póżn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (Dz.U Nr 164, poz. 1587) oraz uchwałą Nr LVI.340.2014 Rady Gminy Stara Kamienica z dnia 26 czerwca 2014 r. w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kamienica dla obrębów Barcinek, Kromnów, Nowa Kamienica, Rybnica, Stara Kamienica i Wojcieszyce - opisanej kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 71.41.00.00-5 – usługi planowania przestrzennego.

 

Zakres rzeczowy obejmuje:

  • Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  dla obrębu Wojcieszyce zgodnie z  uchwałą Nr  XXV.178.2012 Rady Gminy Stara Kamienica z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Wojcieszyce.

 

  • ·         Obszar opracowania łącznie obejmuje cały obręb Wojcieszyc
  • ·         Gmina Stara Kamienica posiada aktualne plany zagospodarowania przestrzennego dla 9 miejscowości. Jedynie miejscowość Wojcieszyce planu nie posiada.
  • ·         Projekt planu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wymogami ustawy z dnia 23 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z póżn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  (Dz.U Nr 164, poz. 1587)
  • ·         W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

- wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenie procedury wynikającej z  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

- do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.

  1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
    1. kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Wojcieszyce wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną w formie papierowej -  2 egz. oraz wersję elektroniczną; 2 egz. plików w formacie PDF lub JPG oraz 1 egz.  pliku w formacie wektorowym DWG, DXF ( na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku). 
    2. Elektroniczną wersję MPZP z naniesionymi mapami ewidencyjnymi.
    3. prognozę oddziaływania na środowisko- 2 egz.;
    4. rysunek kolorowy MPZP w skali 1 : 10 000 - 1 egz. naklejany na folii lub płótnie;
    5. 2 egzemplarze kolorowej planszy pomniejszonej do skali 1:20 000 do zawieszenia na ścianie i przenoszenia, dwustronnie zalaminowanych  i oprawionych w listwy;
    6. 1 egzemplarz kolorowej planszy w formacie zeszytu A3 podklejony na folii lub płótnie;
    7. 2 egz. dokumentacji formalno-prawnej prac nad MPZP;
    8. 1 egz. Opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej oraz 1 egz wesji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG.
    9. opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz;
    10. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych.
    11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem – m.in. zamieszczenia ogłoszeń prasowych, rozesłania korespondencji. Korespondencję rozsyła Zamawiający.
    12. Wykonawca jest zobowiązany do: prezentacji projektu MPZP i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentacji projektu MPZP podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (GKUA) i komisji Rady Gminy  prezentacji projektu MPZP podczas sesji Rady Gminy – w razie potrzeb.
    13. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie.
    14. 6.       W przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego MPZP, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić  to opracowanie do zgodności z przepisami w terminach ustalonych przez Zamawiającego w ramach ustalonego w przetargu wynagrodzenia.
    15. Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania umowy przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia, t.j. aktualnie obowiązujące „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kamienica”, obowiązujące na fragmentach Wojcieszyc Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego i  komplet wniosków o zmianę w MPZP.
    16. Powyższe  wyliczenie nie  ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych ustawie o pizp oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonanie przedmiotu zamówienia.
    17. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia.
      1. Termin i miejsce realizacji zamówienia: od 01.02.2014 r. do ____________ r.; Gmina Stara Kamienica, powiat jeleniogórski, województwo dolnośląskie
      2. całkowita wycena kosztów realizacji w.w. usług w ramach ryczałtu określonego w ofercie. Podane parametry określone są jako minimum i złożona oferta musi zawierać realizację zadania o cechach nie gorszych niż wymienione.
      3. Kryterium oceny ofert:
   

6.1.              Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

a)  zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z  postępowania ,

b)  nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

 

 

 

 

 

 

6.2.              Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium oceny ofert :

Lp

Kryterium

Znaczenie  procentowe kryterium

 1.

 

 

2.

Cena Umowna  ( C )

 -podana w ofercie łącznie z podatkiem VAT i wyrażona w PLN                 

   z wyłączeniem  wykonawcy zagranicznego, który w ofercie podaje cenę netto

Termin realizacji( T )

 

100% = 70 punktów

 

100% = 30 punktów

 

 

 

 

 

 

 

6.3.              Oferta może maksymalnie uzyskań 100 punktów.

 

oferty oceniane zostaną wg wzoru:

 

 

gdzie:

Si – suma  punktów jakie otrzyma oferta   ”i”   za wszystkie kryteria oceny ofert  z zaokrągleniem  ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości

Pi(C)     -  ilość punktów jakie otrzyma oferta   ”i”   za kryterium cena umowna  z zaokrągleniem  ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości

T – ilość punktów jakie uzyskała oferta ,,i” za kryterium termin platności z zaokrągleniem  ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości

 

 

3.1    dla        Cena Umowna  ( C )

           

              

gdzie:

Pi(C)     -  ilość punktów jakie otrzyma oferta   ”i”   za kryterium cena umowna  z zaokrągleniem  ilości punktów do dwóch miejsc po przecinku wg powszechnie przyjętej zasady w księgowości

Cmin    -  najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert w kryterium cena umowna

 Ci         -  cena oferty ”i”

 100   -  maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za kryterium ”cena umowna”.

      

3.2    Termin realizacji ( T )

termin realizacji do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy – 5 pkt

termin realizacji do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy – 10 pkt

termin realizacji do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy – 20 pkt

termin realizacji do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy – 30 pkt

 

Za termin zakończenia zadania uważa się datę podpisania końcowego protokołu odbioru robót

  1.     W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa – wraz z ofertą, sporządzoną wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje:

 

7.1.  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2;

7.2.  w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

7.3.  W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca dostarczy Wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - opracowań planistycznych odpowiadających charakterowi zamówienia, potwierdzonych referencjami zamawiających, w tym co najmniej jednego mpzp wykonanego dla całej miejscowości wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje protokoły odbiorów) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem .

7.4.  Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4

7.5.  Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego – lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w zapytaniu ofertowym składane są przez Wykonawców  wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt 7.1 i 7.2 które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z  podmiotem wiodącym – liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący – lider konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

                Do dnia 23.01.2015 r.  godz.12.00  w sekretariacie Urzędu Gminy Stara Kamienica - pokój nr 16.

 

  1. Informacje:

Urząd Gminy Stara Kamienica

Mariusz Marek, tel. 75 75 14 337, e-mail: krrg@starakamienica.pl

 

  1. Załączniki

                10.1       Formularz ofertowy

                10.2.      Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym

10.3.     Wykaz opracowań planistycznych

10.4.     Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie

10.5.     Projekt umowy

 

 

 

 

Data wytworzenia dokumentu: 13-01-2015
Dokument wytworzony przez: Referat Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariusz Marek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 stycznia 2015 21:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Marek
Ilość wyświetleń: 2888
21 stycznia 2015 14:45 Mariusz Marek - Dodanie załącznika [projekt_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 stycznia 2015 14:45 Mariusz Marek - Usunięcie załącznika [projekt_umowy.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2015 14:33 Mariusz Marek - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom-web.pl